**wootwott . Selamat datang ke blog bersawang mimie . Jngn lupe follow tau!! Nnty mimie akan follow korang balek . Letak link blog korang kat c.box ea ? haa ! da puas ? Oke ,Terima kasih kerana datang . kbaii ! *muahh*<--limited**

Ditag oleh Cik Ena

Mimie ucapkan terima kasih kepada NURAINAA HAFIZAH, sebab telahpun meng-tag saya..
okehh.!
First sekali kene copy and paste peraturan dibawah ini :

  • you must copy these rules
  • each person must post 11 thingsabout themselves in their journal
  • answer the question the tagger set you in the post , and create new 11 questions for the people that you tagged to answer
  • you have to choose 11 people to tag and link them to the post
  • go to their pages and tell them that you tagged him/her
  • no tag back
  • no stuff in tangging section about you are if you are reading legitimately (a.k.a , really , trust , with all honestly ) have to tag 11 person
11 benda tentang saya.!
  1. saya suka makan kuey teow goreng.. jangan ditanya sebab saya memang suka makan.. heee~
  2. saya na pegi PARIS.. sampai kan kat fb pon tmpat tinggal di paris.. bawak saya boleh?  haha.!
  3. nak beli handphone touch.. dahh 4 org cekumi pkai handphone tuh.. teringin deeeeee..
  4. suka tengok cerita BOBOIBOY..  boboiboyyy.. (rentak lagu dye)
  5. teringin na date nan si dia berdua-duaan tapi  maluuuu..  (shy-2) macam penah je..
  6. saya suka duduk dirumah... haha.! memang pelik.. 
  7. seorang pendiam.,. tapi bila dahh kenal., gelak ngelaban.. (hambek haa)
  8. suka kepada bende comell... heee~  (yeke??)
  9. saya suka bile orang cakap saya comell.. heeee~  (perasan lebey)
  10. bile na ke 11 ni.. saya suka pada kedai handphone.. bole tengok macam-2 handphone..
  11. jyeah.! yang terakhir.. saya suka bila orang memahami saya.. rase tenang..
DAH SIAP..
soalan dari budak comell..

1. suka makan ? pahal kau suka makan ?
sebab suka.. heeee~

2. suka aku ? benci aku ? tanak kawan kauu
suka ehh., benci ehh.. mesty lahh suka.. ainaa kawan saya..

3.kau sekolah seri enn . kau tak suka cikgu apa ? haaa , jawab2
ehhh.. ta lhh., saya sekolah kampar lhh.. heee~ *kidding.. cikgu ape ye.. tataw-2..

4.kau suka tangkap gambar or kau jadi model untuk org tangkap gambar?
suka tangkap gambar lhh..

5.pegi skolah naik apa ? moto ? jet pejuang ?
jet pejuang kodd.. heee~  naik bas setiap pagi pukul 6.30..

6.sayang aku tak ? *bengong
sayang lahhh... sayang ainaa.. heeee~

7.kau suka nikon or canon or sony ?
saya suka nicanso.. ade ta? heeee~

8.makan ? tido ? minum  ? tengok tv ? mana suka ?
saya prefer makan kodd.. suka makan..

9.Iphone , Ipad , BB . Mana kau nak ?
ambek iphone lahh.. belikan bole?

10. Kamal Adli or Aliff Aziz ? *dua2 aku suka
Kamal Adli kodd.. tapi saya suka Alif Satar

11.soalan aku cam bodoh enn . Ya atau tidak ?  
atau... heeee~ no komen..

11 soalan saya :
  1. awak suka makan ape? kenapa?
  2. anda ni orang yang macam mane?
  3. apa ciri-2 lelaki idaman awak? bagi 2 je..
  4. anda prefer rumah banglo or apartment or kondominium?
  5. bila bangun pagi., apa perkara pertama yang anda akan buad? kenapa?
  6. suka tangkap gambar? kenapa?
  7. handphone jenis apa yang anda suka?
  8. kartun apa yang anda suka?
  9. anda prefer porshe or ferrari? *saya suka!
  10. prefer angry birds or domo-kun?
  11. anda suka pelihara haiwan? kenapa?
Anda Ditag:
Izyan
Kak Purple
Fifany
Anis Madihah
Alynn
CikAin
Syafieqa
Najwa
Ewanie
Fadi
Nana

DAH SIAP :D


bace yek!? na like p0wn oke gak!? :DD

No comments:

Post a Comment

SILAKAN MENGOMEN ! \\peace//

Mimie Cekumi.!!

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
COPYRIGHT_2011-by nursyamimisyakirin