**wootwott . Selamat datang ke blog bersawang mimie . Jngn lupe follow tau!! Nnty mimie akan follow korang balek . Letak link blog korang kat c.box ea ? haa ! da puas ? Oke ,Terima kasih kerana datang . kbaii ! *muahh*<--limited**

PONTENG.!!

haha.! oh yeah.! saya ponteng sekolah..
#budak nakal..ngee~

saje malas tak nak datang.. lagipun harini saya puasa..
haha.! puase ganti..
takpe.. jumaat esok saya datang lahh sekolah..
anda mau taw saya buad ape di rumah?
.
.
.
.
waaaa.. terkejut betul budak nih.. haha.!
macam ni lahh rupe saya on9.. hehe.!
 #merepek je..


kalau macam ni lahh rupe saya on9., sah-sah mak tak bagi on9 dahh..
#mak mesty ingat tengok mende bukan2..haha.!


okehh.. saya berasa bosan + lapar.. hurm' :'(
orang tuh pon da lame tak koll..
#sape orang tuh? okehh.. shh! diam.. hehe..
dia dahh lupekan saya ke? :(
dahh melalut nie..


okehh..! tak sabar nak tunggu waktu berbuka..
teringin nak makan burger lahh..
.
.

.
.
tengah tengok SPONGEBOB.. memang lahh teringin..

okehh.! tuh je nak cite..:-P  bai..

bace yek!? na like p0wn oke gak!? :DD

No comments:

Post a Comment

SILAKAN MENGOMEN ! \\peace//

Mimie Cekumi.!!

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
COPYRIGHT_2011-by nursyamimisyakirin